maandag 22 oktober 2007

Canoeing in October!





8 opmerkingen:

JOOP96 zei

Lijkt me meer not surfing in October... mooie kleuren! Bovenkant stukje croppen zodat de lucht boven wegvalt maakt de foto wel strakker.

Elle zei

Ik zie net dat het kano's zijn Joop
shame on me..... ik ga het proberen
met croppen boven de lucht weg.
Hij komt hier te staan straks.

thx mate!!!

Elle zei

De lucht helemaal weg was niet mooi,
dus nu net tot aan de peddels.
Beter zo?

JOOP96 zei

Misschien boven croppen tot halverwege bovenste kano (net onder de lijn) en links ook een stukje eraf...

Elle zei

Bedoel je zo Joop?

JOOP96 zei

Wat vind je er zelf van? Je moet het natuurlijk zelf ook wel mooier vinden... Ik vinnum wel strak zo!

Elle zei

Joop hij is strakker zo en ook
mooier vind ik dus zelf...
Maar ik heb nog een beetje begeleiding nodig hihi.....

JOOP96 zei

Maakt niet uit, je zit op de goede weg en je hebt een wereldcamera!