vrijdag 24 oktober 2008

typical Dutch 1 and 2





















9 opmerkingen:

Unknown zei

Dit is echt oerhollands :) Maar heel goed gezien. Toppie kaar die niet zou mogen missen bij de kiosk bij de stelling "groeten uit"

Toppie sis!!!

JOOP96 zei

Vind het ook ansichtkaartwaardig... heel mooi gedaan... probeer me voor te halen hoe anders de plaat is als de molen scherp is en klompen wazig... deze keus lijkt me iig wel beter. Toppie too!

Elle zei

Ik laat er ansichtkaarten van maken en ga die verkopen aan onnozele toeristen hier int dorp!
;)

Heb ook een foto gemaakt van een scherpe molen en wazige klompen (jaja dit wezen gaat niet over één nacht ijs :)) maar dat was
helemaal niets.

Bedankt sis en Jooperik voor de reacties!

Anoniem zei

machtig mooi - wou dat ik 'm zelf gemaakt had

Elle zei

Aart je maakt 'm zelf wel!
Koop eerst een paar klompen size
46!!! Zoek een molen en hoppa!

:)

Anoniem zei

size 46??

mag het een tikkeltje minder wezen? schipper bontekoe voer naar de oost met die maat :-)

Elle zei

Hahahaha die AartW! ;-)

Anoniem zei

Ik ben zo'n onnozele toerist en ik zou 'm gelijk kopen ;)

Top!

Tjabo

Karen zei

Prachtig.
Zou hem zo aan onze buren geven!