maandag 7 juni 2010


don't take a picture of me

5 opmerkingen:

JOOP96 zei

Zo, gave plaat zeg hee... intrigerend die handen getekend door het leven. Topfoto!

Elle zei

Dankjewel weer Joop.
Je bent een trouwe volger.
;-)

JOOP96 zei

Vooral je nu zo goed kan fotograferen, mooie en leuke foto's maakt en ik de Pentax-kwaliteit bewonder, volg ik je graag trouw! :)

Elle zei

Ik voel me heel erg nietig Joop.
Fotograferen kan ik echt niet goed,
slechts gemiddeld.
Jij bent een veel betere fotograaf.

JOOP96 zei

Welnee, ik zie bepaalde dingen in dingen waar anderen geen dingen in zien... dat is anders dan goed fotograferen. Ik ben, en zo voel ik het ook, in ieder geval niet meer, zoals jij het noemde, jouw meester. Je fotografeert meer dan middelmatig en je hoeft je echt niet nietig te voelen alhoewel dat wel lief klinkt... :)